reklama

K nohám Matky

Asi už toho bolo naozaj priveľa. Priveľa nedorozumení, keď ma každý pochopil inak, ako som to myslel, priveľa hádok, hnevu...priveľa balastu, ktorý ťažil moju dušu. Bolo mi jasné, že to treba vyvetrať, telesne aj duševne. Poznám jedno miesto, cesta k nemu zrelaxuje telo, lebo je to cesta do kopca. A jeho návšteva uľaví duši, lebo je to návšteva Matky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na pohľad možno nevábny priestor bývalého kameňolomu v sebe ukrýva perlu najvzácnešiu, ktorej prítomnosť z neho robí kúsok domova. Pretože doma sme tam, kde nás čaká milujúca osoba.

Stúpal som teda hore cestou hlboko vrezanou do svahu a pred sebou tlačil sizyfovský balvan svojich trápení. Keď som tam prišiel, bol už večer, ale osvetlená socha Márie vynímala tento priestor spod nadvlády tmy. Zrnká ruženca sa začali kĺzať pomedzi prsty, sprevádzané slovami modlitby za všetkých, ktorí sú mi blízki, za moje trápenia, ktoré som chcel zložiť k Jej nohám i za tých tínedžerov, čo azda priveľmi hlasno riešili čosi stojac na ceste nad jaskynkou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O hodinku som sa vracal a pred sebou mal panorámu Bratislavy, ktorej svetlá dávali Dunaju akýsi tajomný lesk. V duši som si niesol nadobudnutý pokoj a radosť, pretože balvan, ktorého nosenie ma ubíjalo, zostal pri Jej nohách.

Marek Nipča

Marek Nipča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vcelku vnímavý sangvinik šmrncnutý nejakým tým cholerikom so sklonmi k občasnej dumavej melanchólii. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu